cause' i want it all..

Haha, min kära vän Micaela kokar för att jag inte har skrivit här på två dagar, fy på henne! Kan ju inte skriva varenda dag om jag inte har något roligt att skriva om :(

Idag är jag i alla fall inte i skolan, på grund av att jag inte hade någonting att göra där. Så istället ska jag åka till ikea med min kära syster, inhandla julklappar till mamms och papps. Lite senare så ska jag hem till den kokande vännen och få mina naglar påbyggda av hennes mamms :) En del pengar kommer gå åt idag med andra ord, men det är bara bra att dom går åt till bra saker :)

Imorgon är det julavslutningen i skolisen och jag jublar! På lördag blir det dock jobb så det blir inte någon vidare livad fredag imorgon men det skadar inte, ska försöka hålla mig till nyår vilket jag inte tror blir några som helst problem :D

Nu ska jag faktiskt skärpa mig med skrivandet, känner att jag blivit liiide lam med det!

Nej nu måste jag in i duschen och sen fixa lite!

Puss och kjam

/C

Kommentarer
Postat av: micaela

wow challe där blev jag väldigt förvånad över att få se ett nytt inlägg, bra jobbat keep the good job going eller något i den stilen:D

2008-12-18 @ 16:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0