can't believe it..



Heeej!


Förlåt för jag har blivit mer och mer kass på att uppdatera, men jag har inte orkat (a) Ska än en gång lova att jag ska bättra mig, får se hur det går med det denna gång :)

Det jag har gjort sen sist är att jubba, umgåtts med peeps och bara tagit det lugnt. Mitt löfte om att inte festa förräns nyår har hållt i sig (änsålänge) och det känns super :D inga utkastade pengar på dricka längre, bara onödigt och jag behöver verkligen spara pengar om det blir någon resa i sommar, vilket jag sååå gärna vill att det ska bli!

Idag gick jag upp vid 11 tiden för att klä på mig och fixa lite för att sen dra in till jägersro med lilla fliselisan, hon skulle kolla nyårsklänning och jag smycken till nyår, men självklart hade jag glömt min plånbok hemma hos syster igår så jag kunde inte laxa upp några pengar inte (jag i ett nötskal). Fattar inte hur jag alltid kan glömma saker när jag e där hemma, sån förbannelse över det huset, jag lovar! (w) Så det blev inga smycken för min del och flisan hittade ingen nyårsklänning iheller, som vi sa; jägersro borde öppna fler klädesbutiker, särskilt GINA TRICOT! fattar inte vad det köpcentrat tänker med :( i alla fall så fick vi bara inhandla några hamburgare på mcdonalds, och lite pommes, killen i kassan var generös idag och gav mig extrapris vilket uppskattades, han kände sig väl snäll såhär innan jul och allt (inte för att jag tror han firar jul, men ändån ^^) Sen nu kom jag nyss hem, och lägger mig direkt i sängen för att fortsätta kolla på "the christmas shoes", den verkar bra och den har hög mysfaktor, så den rekommenderar jag hihi!

Kan inte fatta att det bara är 9 dagar kvar innan det smäller (taha, bra sagt va, smäller - raketer hihi ibland får jag till det), längtat efter den dagen i ett helt år nu och snart är den här, cant believe it men det är kuligt!

Nej som sagt nu är det filmmys som gäller, hörs senare!

Puss och kramisar

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0